пʼятниця, 15 квітня 2022 р.

Освітнє трансфер-містечко інноваційних можливостей на тему: «Дорожня карта впровадження нового Державного Стандарту базової середньої освіти»

Сучасний учень ставить перед вчителем нові виклики. Це спонукає до професійного розвитку особистості педагога на основі накопичення досвіду та систематичного  аналізу  власної  педагогічної  діяльності.

14 квітня 2022 року для освітян міста природничого циклу та основ здоров’я працювала модельно-діяльнісна локація 8 освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей на тему: «Дорожня карта впровадження нового Державного Стандарту базової середньої освіти. На пленарній частині зустрічі

 консультант ТКМЦНОІМ Козловська Л. П. наголосила на основних аспектах Державного Стандарту базової середньої освіти. Мотивацію, засоби, шляхи для професійного розвитку педагога, основні засади професійного стандарту вчителя розкрила консультант ТКМЦНОІМ Тарас Н. І.

Під час практичної частини зустрічі , яка проходила у вигляді панельної дискусії, працювало дві секції : «Природнича освітня галузь», «Соціальна та  здоров'язбережувальна  освітня галузь».

 Робота секції «Природнича освітня галузь» була сконцентрована на аналізі модельних навчальних програмах для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів освітньої галузі «Природознавство».

З огляду на те, що діяльнісний підхід є визначальним в організації освітнього процесу з вивчення природничих наук, вчителі Остап’юк Г. Є., вчитель географії ТЗОШ №16 ім. В. Левицького, учасник пілотного проєкту з впровадження Держстандарту базової середньої освіти, Деркач Т. Д.,вчитель хімії та біології ТНВК ШП ліцей №2, звернули увагу, що  в модельних навчальних програмах зазначені такі види навчальної діяльності: дослідження, пошукова діяльність, проєктна діяльність, моделювання, групова, індивідуальна робота, робота з інформацією, екскурсія, рефлексія. Модельні програми побудовані за концентрично-спіральним принципом, це  означає, що більшість змістових понять буде формуватись поступово: на рівні ознайомлення в 5-6 класах, більш детально – під час вивчення природничих предметів у 7-9 класах і в профільній школі.

Після аналізу модельних програм Мідак Лілія Ярославівна, доцент, кандидат хімічних наук Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника презентувала підручник «Пізнаєм природу» 5 клас.

Робота секції «Соціальна та здоров'язбережувальна освітня галузь» була сконцентрована на аналізі модельних навчальних програмах для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів соціальної та  здоров'язбережувальна освітньої галузі.

Вчитель основ здоров’я ТЗОШ №16 ім. В. Левицького,учасник пілотного проєкту з впровадження Держстандарту базової середньої освіти Ядчишин О.О. зупинилась на аналізі модельних програм соціальної та здоров’язбережуючої освітньої галузі.

 Метою соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі є розвиток особистості учня та учениці, здатності до самоусвідомлення, гармонійної соціальної та міжособистісної взаємодії, спрямованої на збереження власного здоров’я та здоров’я інших осіб, можливості дбати про безпеку, виявляти підприємливість для забезпечення власного і суспільного добробуту. Саме реалізацію цієї мети забезпечують запропоновані модельні програми.

Здирок О. М., вчитель основ здоровя ТЗОШ №18 презентувала підручник «Здоровя, безпека, добробут»

Робота Т-містечка була продуктивною. Учасники отримали багато інформації для реалізації мети природничої та соціальної та  здоров'язбережувальна  освітніх галузей. Аналіз модельних навчальних програм зорієнтує педагогів до вибору модельних програм та підручників.


Матеріали

Немає коментарів:

Дописати коментар