середу, 4 листопада 2020 р.

 Завершились  курси  «Квест-технологія в освітньому процесі»

Курси  підвищення кваліфікації при ТКМЦНОІМ забезпечують педагогам дистанційну неперервну освіту, зростання їх  педагогічної  майстерності, а також  – ліцензовані сертифікати у міжатестаційний період.

Активними слухачами курсу «Квест-технологія в освітньому процесі» були вчителі хімії, біології, вихователі дитячих садків. «Неграмотними є не ті, хто не вміє читати і писати, а ті, хто не сміє вчитися, а ще  –  забувати те, чого навчився, й перевчатися».  Але це не про нас.

Назва «квест» походить від англійського слова quest, що означає «пошук», «пошуки пригод». Сьогодні квест у школі – це гра, основним принципом якої є покрокове виконання заздалегідь підготовлених завдань. Квест вимагає  особистісних знань та навичок як у вчителя, так і в учня,  із застосуванням логічного та творчого мислення.

Процес  створення  квесту  складний,  творчий  і  не  завжди вкладається в певні рамки, але є необхідні кроки, які потрібно зробити для створення власного квесту чи веб-квесту.

На перших лекціях  педагоги ознайомились з технологією і класифікацією квестів, середовищем WWW засобів Веб-технологій, сучасними Інтернет-сервісами та платформами для їх  реалізації, блог- і QR-квестами. Вчителі виконували завдання, які були побудовані як елементи квесту: збирали літери, які були «розгублені» по тексту лекції, пригадували абетку і за відповідними числами, які розшукали в презентації, складали вислови.



Лише після опрацювання теоретичних та практичних матеріалів можна приступити до основних етапів створення та впровадження квестів. Оскільки, слухачі курсу мають різні спеціальності, завдання для них були диференційованими. Вчителі хімії підготували інформацію для своєрідної бази даних з підготовки квесту для 7-класників про вміст металічних і неметалічних елементів у природі та  предметах діяльності людини. Кожен учасник надав по кілька слайдів з яскравими картинками, на яких зображені об’єкти, в складі яких є певний хімічний елемент, його символ, назва, а також хімічні назви і формули деяких об’єктів. Окремим слайдом вказали інтернет-джерела, які рекомендовані для учнів. Таким чином виконували  вимогу до навчальних веб-квестів з метою формування безпечного використання інтернету. Авторка курсу опрацювала подану інформацію і опублікувала в навчальній групі на сайті Е-освіти в практичному кейсі. У теці знаходиться структурована робота для написання сценаріїв веб-квесту.


Ідеї, завдання, сценарії, сюжети для квесту – тема останнього заняття, а підсумок робота –  квести, підготовані слухачами курсу.



Викладачка Галицького коледжу ім. В.Чорновола Спільніченко О.І. опублікувала  добірку теоретичних та практичних матеріалів, які допоможуть підготувати і ефективно провести квест-урок, ознайомила присутніх з своїми власними розробками квестів. Адже працює з ним ще з 2013 року.  Ольга  Іванівна має багато планів по квест-технологіях як для учнів, так і вчителів, у дуже розмаїтих локаціях, з використанням найнеочікуваніших засобів. Єдине – нехай людство швидше вийде з  пандемії, подолає цю глобальну проблему.

 Матеріали семінару

  

Немає коментарів:

Дописати коментар