понеділок, 4 листопада 2024 р.

 

ПрофМайстерки 16,17

Освітнє середовище сучасних закладів освіти перебуває на стадії змін і реформування,  що відповідають  сучасним запитам суспільства. Концепція НУШ успішно реалізується у 5-7 класах і передбачає нові підходи до викладання та оцінювання навчальних досягнень школярів.

 Згідно з концепцією реформи НУШ учнівство зможе формувати власну освітню траєкторію, обираючи профіль і частково предмети для вивчення у старшій школі. Водночас заклади освіти зможуть сформувати найкращу пропозицію для учнів залежно від їх можливостей.  Дуже важливим є вибір школярем профілю навчання, свідоме  самовизначення  обраних ним профілюючих напрямків майбутнього навчання та сфери подальшої професійної діяльності.  Цей вибір повинен  відповідати нахилам і можливостям школяра. Сьогодні дуже важливо забезпечити різнопланову допрофільну підготовку школярів, ознайомлення  їх з основними аспектами сучасних професій. Тому дуже важливим є освітнє партнерство з закладами вищої освіти, яке забезпечить якісну допрофільну підготовку школярів.

  Надзвичайно важливою також  є проблема  збереження ментального  здоров’я учасників освітнього процесу під час війни.

Саме цим важливим питанням були присвячені проведені профМайстерки для вчителів природничої (учителі біології, географії, хімії, курсу «Пізнаємо природу», «Природничі науки» та соціальної та здоровязбережувальної (учителі основ здоров’я, основ сім’ї, курсу «Здоров’я,безпека та добробут») освітніх галузей.

ПрофМайстерка 16 для вчителів біології (модератор : Козловська Л.П. консультант ТКМЦНОІМ)

Тема: «Нові акценти викладання  біології  у 7 клас  НУШ».

Цуп Олена Степанівна, вчитель біології ТЗОШ 28 розглянула діяльнісний підхід у реалізаціі курсу, поділилась досвідом проведення мотиваційного та пізнавального інтерактивного заходу «Світ у мікроскопі».

Демчук Вікторія Володимирівна, вчитель біології  ТЗОШ №16 ім. В. Левицького поділилась досвідом реалізації НУШ в пілотних класах. Навчально-методичне забезпечення курсу, оцінювання навчальних досягнень школярів, записи в журналі, реалізація практичної складової курсу були предметом обговорення.

Козловська Л.П. провела ділову гру: « Світові освітні тренди», в процесі якої вчителі мали можливість ознайомитись з основними методичними  трендами освітніх закладів Європи та Америки, охарактеризувати їх за  методикою SWOT-аналізу та визначили можливість використання їх елементів в 7-х класах НУШ.

ПрофМайстерка 17 для вчителів географії (модератор : Козловська Л.П. консультант ТКМЦНОІМ)

Тема: Дизайн уроку географії НУШ.7 клас

Ботярко Марія Ярославівна, вчитель географії ТЗОШ №28 представила дизайн уроку географії у класах за програмою науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»

На завершення майстерки  пройшов круглий стіл «Оцінювання рівня навчальних досягнень школярів з географії»

29 жовтня та 30 жовтня з 10.00 год. для учителів основ здоров’я, основ сім’ї, курсу «Здоров’я, безпека та добробут» відбулись  ПрофМайстерки 03,07 «Ментальне здоров’я учасників освітнього процесу» на яких розглянуто аспекти збереження ментального здоров’я учасників освітнього процесу.

Ментальне здоров’я кожного учасника освітнього процесу – це одне з ключових завдань освітнього закладу, а також якісного та безпечного навчання школярів. Важливо створити умови для психосоціальної підтримки насамперед тих освітян та дітей, які вимушено перебувають за кордоном або є внутрішньо переміщеними особами. Але, на жаль, через вплив війни такої підтримки потребують усі учасники освітнього процесу.  Саме ці питання предметом обговорення на тренінгу.

Немає коментарів:

Дописати коментар