середа, 15 травня 2024 р.

 

T – MISTECHKO ІННОВАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ.

14 травня  на базі Тернопільського педагогічного університету ім. В.Гнатюка, відбулася зустріч  вчителів біології, хімії, географії, основ здоров’я та основ сім’ї у рамках T – MISTECHKO інноваційних можливостей як засіб підготовки до профільної школи.

Під час зустрічі педагоги мали можливість почути доповіді:Консультант ТКМЦНОІМ Козловської Л.П. ознайомила вчителів з основними акценти діяльності T- mistechko інноваційних можливостей як інструментами підготовки педагога до реалізації профільної школи НУШ.

 Засєкіна Т.М. ( заступник директора з науковоекспериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України, кандидат пед. наук, старший науковий співробітник, керівник авторського колективу з розробки програми інтегрованого курсу «Природничі науки») ознайомила вчителів з основними напрямками профільної школи в умовах НУШ.

Дробик Н.М.( доктор біологічних наук, професор, перший проректор ТНПУ ім. В.Гнатюка) та Боднар О.І.( доктор біологічних наук, професор, декан хіміко-біологічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка) окреслили основні напрями  партнерства хіміко –біологічного факультету ТНПУ ім. В.Гнатюка та закладів освіти у формуванні академічних ліцеїв з природничим профілем навчання.

Консультанти ТКМЦНОІМ Тарас Н.І. та Козловська Л.І. представили  5 локацій  T – MISTECHKА

Локація 1 Інтегроване навчання як основа синтезу природничих дисциплін.

Вчителі міста разом з викладачами ТНПУ розкрили значення міжпредметних зв’язків під час викладання навчальних предметів в системі нової української школи та використання інтегрованих завдань під час формування природничо – наукових компетентностей вчителів.

Локація 2 Компетентнісно – зорієнтовані завдання та організація оцінювання в структурі компетентнісного уроку в системі природничих дисциплін.

Локація 3  STEM та PISA– інструменти сучасного вчителя НУШ.

На даній локації педагоги мали можливість познайомитися з прикладами використання STEM – проектів під час викладання природничих дисциплін та завданнями у форматі PISA. Нове покоління школярів потребує креативних підходів та завдань.

Локація 4 Модернізація системи оцінювання базової середньої освіти Нової Української Школи.

Увагу вчителів було націлено на важливості впровадження формувального оцінювання під час проведення своїх уроків а також застосування інструментів штучного інтелекту.

Локація 5 Модельні програми НУШ.

Дана локація мала на меті познайомити освітян з новими  модельними програми дисциплін природничого циклу та отримання навиків їх практичного застосування.

Програмка ПРОФмайстерка

Локація 1

Локація «Трансформери . Версія 2:0».

Тема «Інтегроване навчання як основа синтезу природничих дисциплін».

Під час роботи локації вчителі мали змогу відновити у пам’яті події 2018 року – часу, коли було започатковане Т-містечко. 15 листопада 2018 року відбулася міська Не (конференція) для натхненних, відкритих та відповідальних освітян м. Тернополя. Панель «Яйце…(журналістське розслідування)» працювала за такими напрямами: хімічний, біологічний, географічний, фізичний, медичний, математичний, мистецький. Завданням панелі «Міжпредметна наукова лабораторія» було допомогти вчителям природничих дисциплін застосовувати хімічні знання для пояснення географічних , фізичних, біологічних, технологічних процесів.  

17-18 квітня 2019 року відбулася міждисциплінарна локація освітнього Т-містечка інноваційних можливостей за темою «Проектування інтегрованих завдань як стратегічної складової компетентісної освіти». Вчителям було запропоновано цікаві інтегровані завдання для формування природничо-наукових компетентностей школярів.

Матеріали

Локація 2

Локація 3

Матеріали

Локація 4

Тема.
Модернізація системи оцінювання базової середньої освіти Нової української школи.
Виступи:

  1. Застосування інструментів штучного інтелекту для розвитку індивідуалізованих навчальних траєкторій та оцінювання академічного прогресу. Антонюк С.М., учитель географії ТЗОШ 19
  2. Відтінки геймів у навчанні: застосування елементів геймифікації для підвищення мотивації та зацікавленості в оцінюванні.
    Чорнописький С.Є., учитель біології та основ здоров’я ТАЛУГ

Матеріали

Локація 5

«Кафе на краю світу»

               Наше кафе не зовсім звичне. У ньому готують дуже смачні, а головне – корисні страви, які насичують не шлунок, а мозок. І чим більше страв ви в нас скуштуєте, тим більше інтелектуальних калорій отримаєте.

               Тут ви зможете знайти себе, зрозуміти, що згодом пріоритети змінюються, прийняти все, що підносить нам життя, і мати сили зіткнутися із найболючішими темами, поглянете на навчальний процес інакше, незалежно від набутого досвіду.  Ознайомившись з меню, ви можете замовити смачну відповідь на те, що давно вас турбує.

Чому  я тут?

Меню

1. Освіжаючий напій. (вправа градусник)

2. Борщ з пампушками. (Модельні програми НУШ).

3. Варенники із картоплею, сиром,  капустою. (робота в групах)

                 а). Створити модель   профільної школи

                 б). Професії майбутнього.

                 в). Я і школа через 10 років.

4. Салат мікс (захист проєктів).

5. Десерт «Мрія» (Притча «Набирай розгін»)

Теми для роздумів під час очікування:

-Чи зможу я працювати в НУШ?

-З чого починати?

-Яка має бути профільна школа?

                Всі учасники показали вміння працювати в екстремальних ситуаціях і довели, що гідні працювати в Новій українській школі! Наші педагоги мають відкрите серце, добрі очі, розум, честь і совість нашого часу. І недарма кажуть, що шлях до щастя краще пройти через терни педагогічної майстерності. Творчого сходження вам на вершину успіху!

Матеріали

Немає коментарів:

Дописати коментар