T – MISTECHKO ІННОВАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ.
14 травня на базі Тернопільського педагогічного університету ім. В.Гнатюка, відбулася зустріч вчителів біології, хімії, географії, основ здоров’я та основ сім’ї у рамках T – MISTECHKO інноваційних можливостей як засіб підготовки до профільної школи.
Під час зустрічі педагоги мали можливість почути доповіді:Консультант ТКМЦНОІМ Козловської Л.П. ознайомила вчителів з основними акценти діяльності T- mistechko інноваційних можливостей як інструментами підготовки педагога до реалізації профільної школи НУШ.
Засєкіна Т.М. ( заступник директора з науковоекспериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України, кандидат пед. наук, старший науковий співробітник, керівник авторського колективу з розробки програми інтегрованого курсу «Природничі науки») ознайомила вчителів з основними напрямками профільної школи в умовах НУШ.
Дробик Н.М.( доктор біологічних наук, професор, перший проректор ТНПУ ім. В.Гнатюка) та Боднар О.І.( доктор біологічних наук, професор, декан хіміко-біологічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка) окреслили основні напрями партнерства хіміко –біологічного факультету ТНПУ ім. В.Гнатюка та закладів освіти у формуванні академічних ліцеїв з природничим профілем навчання.
Консультанти ТКМЦНОІМ Тарас Н.І. та Козловська Л.І. представили 5 локацій T – MISTECHKА
Локація 1 Інтегроване навчання як основа синтезу природничих дисциплін.
Вчителі міста разом з викладачами ТНПУ розкрили значення міжпредметних зв’язків під час викладання навчальних предметів в системі нової української школи та використання інтегрованих завдань під час формування природничо – наукових компетентностей вчителів.
Локація 2 Компетентнісно – зорієнтовані завдання та організація оцінювання в структурі компетентнісного уроку в системі природничих дисциплін.
Локація 3 STEM та PISA– інструменти сучасного вчителя НУШ.
На даній локації педагоги мали можливість познайомитися з прикладами використання STEM – проектів під час викладання природничих дисциплін та завданнями у форматі PISA. Нове покоління школярів потребує креативних підходів та завдань.
Локація 4 Модернізація системи оцінювання базової середньої освіти Нової Української Школи.
Увагу вчителів було націлено на важливості впровадження формувального оцінювання під час проведення своїх уроків а також застосування інструментів штучного інтелекту.
Локація 5 Модельні програми НУШ.
Дана локація мала на меті познайомити освітян з новими модельними програми дисциплін природничого циклу та отримання навиків їх практичного застосування.
Локація 1
Локація «Трансформери . Версія 2:0».
Тема «Інтегроване навчання як основа синтезу природничих дисциплін».
Під час роботи локації вчителі мали змогу відновити у пам’яті події 2018 року – часу, коли було започатковане Т-містечко. 15 листопада 2018 року відбулася міська Не (конференція) для натхненних, відкритих та відповідальних освітян м. Тернополя. Панель «Яйце…(журналістське розслідування)» працювала за такими напрямами: хімічний, біологічний, географічний, фізичний, медичний, математичний, мистецький. Завданням панелі «Міжпредметна наукова лабораторія» було допомогти вчителям природничих дисциплін застосовувати хімічні знання для пояснення географічних , фізичних, біологічних, технологічних процесів.
17-18 квітня 2019 року відбулася міждисциплінарна локація освітнього Т-містечка інноваційних можливостей за темою «Проектування інтегрованих завдань як стратегічної складової компетентісної освіти». Вчителям було запропоновано цікаві інтегровані завдання для формування природничо-наукових компетентностей школярів.
Локація 2
Локація 3
Локація 4
Тема.
Модернізація системи оцінювання базової середньої освіти Нової української школи.
Виступи:
- Застосування інструментів штучного інтелекту для розвитку індивідуалізованих навчальних траєкторій та оцінювання академічного прогресу. Антонюк С.М., учитель географії ТЗОШ 19
- Відтінки геймів у навчанні: застосування елементів геймифікації для підвищення мотивації та зацікавленості в оцінюванні.
Чорнописький С.Є., учитель біології та основ здоров’я ТАЛУГ
Локація 5
«Кафе на краю світу»
Наше кафе не зовсім звичне. У ньому готують дуже смачні, а головне – корисні страви, які насичують не шлунок, а мозок. І чим більше страв ви в нас скуштуєте, тим більше інтелектуальних калорій отримаєте.
Тут ви зможете знайти себе, зрозуміти, що згодом пріоритети змінюються, прийняти все, що підносить нам життя, і мати сили зіткнутися із найболючішими темами, поглянете на навчальний процес інакше, незалежно від набутого досвіду. Ознайомившись з меню, ви можете замовити смачну відповідь на те, що давно вас турбує.
Чому я тут?
Меню
1. Освіжаючий напій. (вправа градусник)
2. Борщ з пампушками. (Модельні програми НУШ).
3. Варенники із картоплею, сиром, капустою. (робота в групах)
а). Створити модель профільної школи
б). Професії майбутнього.
в). Я і школа через 10 років.
4. Салат мікс (захист проєктів).
5. Десерт «Мрія» (Притча «Набирай розгін»)
Теми для роздумів під час очікування:
-Чи зможу я працювати в НУШ?
-З чого починати?
-Яка має бути профільна школа?
Всі учасники показали вміння працювати в екстремальних ситуаціях і довели, що гідні працювати в Новій українській школі! Наші педагоги мають відкрите серце, добрі очі, розум, честь і совість нашого часу. І недарма кажуть, що шлях до щастя краще пройти через терни педагогічної майстерності. Творчого сходження вам на вершину успіху!
Немає коментарів:
Дописати коментар