вівторок, 14 березня 2023 р.

 

Зустріч з науковцями  ТНПУ ім. В.Гнатюка

8 березня 2022 у рамках співпраці між ТНПУ ім. Володимира Гнатюка та ТКМЦНОІМ на базі хіміко-біологічного факультету відбулася зустріч на тему «Підготовка вчителів ЗЗСО природничої освітньої галузі до професійної діяльності в умовах Нової української школи».

На зустріч були запрошені консультанти- супервізори  ТКМЦНОІМ, стейкхолдери   освітніх програм спеціальності 014. Середня освіта Козловська Л.П. та Тарас Н.І.

Козловська Л.І.,консультант-супервізор з біології, географії, основ здоров’я, «Основ сім’ї» Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу, презентувала доповідь на тему «Предметний інтенсив», у якій наголосила на важливості особливого підходу до учнів 5 класу, який є адаптивним для школярів. Педагог звернула увагу на основні нормативні документи НУШ, модельні програми, виділила тенденції, які необхідно використовувати у педагогічній діяльності даної вікової групи:

  • діяльнісний підхід;
  • формувальне оцінювання;
  • емоційний інтелект.

Крім того, Лариса Петрівна наголосила на важливості застосування інструментів формувального оцінювання для продуктивного засвоєння інформації учнями та залучення їх до здобуття знань через діяльність.

Тарас Н.І., вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, вчитель хімії Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22, консультант-супервізор з хімії Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу у своїй доповіді про «Впровадження державного стандарту базової середньої освіти» зазначила, що сучасний вчитель повинен мати певні якості, щоб могти реалізовувати потреби сучасної школи, адже без них стандарти будуть лише формальністю. Шляхи, які ведуть до статусу педагога в якості Нового вчителя:

  • підвищення кваліфікації через освіту (зустрічі з професійними коучерами);
  • саморозвиток;
  • зацікавленість в оволодінні новими навичками і вміннями використання новітніх технологій (додатки, програми, сайти тощо);
  • самоменеджмент вчителя (аналізувати і оцінювати власний рівень знань та вмінь, вміння керувати своєю самореалізацією);
  • методична робота (створення навчального продукту, що відповідає потребам сучасних учнів).

Також Наталія Іванівна приділила увагу темі «Системи оцінювання освітньої діяльності» та пояснила відмінності між традиційним і формувальним оцінюванням. Основними компонентами формувального оцінювання, на яких наголосила Тарас Н.І., є цілепокладання, розробка критеріїв, зворотній зв’язок, само- та взаємооцінювання.

Зустріч була цікавою для здобувачів освіти, внутрішніх стейкхолдерів і старост академічних груп, які висловили низку побажань, важливих для спільної праці щодо якісної підготовки педагогів нової генерації.






Немає коментарів:

Дописати коментар