29 листопада для охочих вчителів біології та географії відбувся вебінар на тему: “Моделювання сучасного STEM-уроку “.
Стрімкий розвиток нових галузей промисловості (ІТ-галузі, робототехніки, нанотехнологій тощо) виявляє потребу у досвідчених фахівцях, тому виникає гостра освітня потреба у якісному навчанню су-часних учнів технічним дисциплінам – математиці, фізиці, хімії, інженерії, програмуванню. Освіта має бути випереджальною, тобто відповідати тенденціям розвитку суспільства в майбутньому.
Нині Україна потребує значної кількості висококваліфікованих спеціалістів в інноваційній сфері, які стануть запорукою успішного інноваційного розвитку нашої держави в найближчому майбутньому.
Науково-орієнтована освіта молоді – це організація та підтримка цілеспрямованої пізнавальної діяльності учнів щодо формування у них умінь та навичок здійснювати наукові дослідження для розв’язаня прикладних завдань. Одним із напрямів інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM (Science – природничі науки, Technology – технології, Engineering – інжиніринг, проєктування, дизайн, Mathematics – математика), завдяки якій учні розвивають логічне мислення та технічну грамотність, вчаться вирішуати поставлені задачі, стають новаторами, винахідниками.
План зустрічі:
1.Концепція розвитку STEM освіти
( Козловська Л.П. консультант ТКМЦНОІМ.)
2.Впровадження STEM – освіти при вивченні предметів профільного рівня та інтеграція предметів профілю з географією у Тернопільському технічному ліцєї.
(Більчук Л.вчитель хімії, заступник директора з навчально-виховної роботи , Боднарчук Мирослава, вчитель географії ТТЛ )
3.Використання елементів СТЕМ-освіти як засіб формування ключових компетентностей на уроках природничих дисциплін.
(Катериняк Т.Б., вчитель біології ТНВК ШЕЛ №9 ім.Іванни Блажкевич).
4. Фідбек зустрічі. Обмін думок
Немає коментарів:
Дописати коментар