пʼятницю, 27 серпня 2021 р.

 

Засідання інтерактивної школи сучасного вчителя

Ми живемо у потужному інформаційному потоці. Щодня, щогодини ми опрацьовуємо безліч різноманітної інформації. Рух інформаційного потоку не спинити. Саме тому медіаосвіта освітянської спільноти надзвичайно важлива.  Вчитель має вміти користуватися можливостями, які надають медіа. І не тільки самим вміти, але й навчити цьому наших дітей.                                                              

17 серпня 2021 року відбулось засідання інтерактивної школи сучасного вчителя на тему «Медіа урок-реалії сучасної освіти».   Консультант ТКМЦНОІМ ознайомила вчителів з основними завданнями  медіаосвіти , способами формування медіаграмотності.

Вчитель-методист хімії, Лариса Петрівна, ознайомила присутніх добіркою власних нестандартних медіауроків, які не мають аналогів:  «Кристалічні речовини», « Мода», «Країна чаю»,  «Молекулярна кухня», «Природа вогню», «Запах». Кожен такий урок унікальний і відрізняється від інших метою, завданнями, змістом, структурою, засобами, технологією побудови.

      Учасниця медіапроекту «Навчаємося дистанційно» ,  вчитель хімії  ТНВК «Школа-ліцей №6», Моліцька  Алла Леонідівна, презентувала on line урок, який розробила та провела  з учнями 11ЛА класу на тему «Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук ». Поділилася досвідом створення та використання різноманітних інтерактивних та цифрових інструментів  , які роблять навчання цікавим, персоніфікованим, ефективним. Вчитель зазначила, що більш виграшними є ілюстровані онлайн-уроки, оскільки вони насичені різними відеофрагментами, картинками, схемами. Щоб зацікавити учнів  та зосередити їхню увагу було використано багато завдань, які потребують міркування та висловлення власної думки дитини. Безперечно, медіазасоби роблять процес навчання пізнавальним та сучасним.

Матеріали засідання

Відеоурок

Немає коментарів:

Дописати коментар