21 листопада на базі ТЗОШ №28, в рамках трансфер-
містечка інноваційних можливостей здійснювала свою роботу інтегрована платформа
учителів хімії, біології, географії та основ здоров'я. Підлокація даної групи
педагогів працювала на тему «Роль і місце компетентнісно-зорієнтованих завдань
у структурі компетентнісного уроку». В даній підлокації працювали дві панелі:
теоретична (проводилась у формі прес-брифінгу) та практично-дискусійна
(проводилась у формі майстер-класу).
У першій панелі
доповідачами були: директор ТЗОШ №28, кандидат географічних наук Вавринів Л.А.,
гість заходу з Харкова заслужений учитель України, кандидат біологічних наук
Шаламов Р.В., методист ТКМЦ НОІМ Козловська Л.П. У практично-дискусійній панелі
майстер-класи проводили методисти ТКМЦ НОІМ Козловська Л.П., Тарас Н.І., Вітрук
О.М. та учителі ТЗОШ №28, які навчають учнів 10-11-их класів інтегрованому
курсу «Природничі науки» Стеців Г.А. та Цуп О.С.
Однією з форм роботи освітнього
трансфер-містечка була практично-дискусійна панель (робота майстер-класів). У
першому майстер-класу модератори Тарас Н.І. та Стеців Г.А. продемонстрували
модель уроку формування компетентностей з теми «Мінерали й гірські породи».Вчителі
природничих дисциплін мали змогу поглибити свій рівень знань про сучасні вимоги
до професійних й особистісних якостей педагога та його нової ролі в організації
навчання. Основою творчості вчителя є професійно-педагогічне мислення.
Модератори продемонстрували діяльнісний урок, на якому вчитель навчає учнів
вчитися : ставити цілі, розуміти завдання, знаходити способи його виконання.
Вони показали, як педагог може стати організатором самостійного здобування
учнями знань, режисером їхньої взаємодії з навчальним матеріалом, з
однокласниками та з учителем, а не головною діючою особою в групі учнів. Вчителі працювали у складі чотирьох груп. Кожне із
запропонованих видів завдань включало формування прийомів роботи з певним
джерелом знань.
Модератори використовували прийоми: «Творча
майстерня», щоб з’ясувати, як походження гірських порід впливає на їхні
властивості; «Географічний практикум» для складання за допомогою карти атласу
характеристики запасів нерудних корисних копалин Тернопільської області; майстерня
«Світ каменю» для ознайомлення з найнебезпечнішими мінералами.
Було реалізовано наскрізні
змістові лінії «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров’я і безпека»,
«Підприємливість та фінансова грамотність».
Модератори показали, як
формувати міжпредметні компетенції, що передбачають володіння учнями способами
універсальних навчальних дій і можуть застосовуватися при вивченні різних
предметів та відповідають здатності школярів до саморозвитку, самостійного
опанування нових знань і вмінь, оперування інформацією.
Немає коментарів:
Дописати коментар