вівторок, 19 травня 2020 р.

Освітнє трансфер-містечко інноваційних можливостей

19 травня 2020 року вчителі хімії м. Тернополя взяли участь у роботі локації «Аналітичні інструменти» на дистанційній платформі «Освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей».
«Упровадження дистанційного навчання – вимога сучасності. Організація оцінювання в умовах дистанційного навчання.» - такою була тема, запропонована педагогам для навчання
Як організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати та мотивувати учнів? Як давати раду технічним проблемам? Які методики дистанційного навчання застосовувати? Відповіді на ці та інші питання прозвучали у виступі методиста ТКМЦНОІМ Тарас Н.І.
     Використання «хмарних технологій» у викладанні хімії дозволяє інтенсифікувати освітній процес, прискорити передачу знань і досвіду, а також підвищити якість навчання і освіти.Саме цьому був присвячений виступ вчителя хімії ТЗОШ № 20 ім. Р.МуляраГрицюк Т.В.Досвідом організації методів оцінювання в умовах дистанційного навчання поділиласяКатрукН.П., вчитель хімії ТЗОШ №16 ім. В.Левицького. Вона продемонструвала вчителям, як можна створювати власні тести, ознайомила із сервісами, що можуть полегшити підготовку і проведення тестування учнів. Вчителі змогли наочно переконатися наскільки ці сервіси прості і зрозумілі в роботі.
  Для проведення рефлексії учасниками семінару Павлюк Т.П., вчитель хімії ТЗОШ №10, використала платформу «mentimeter».Вчителі описували свої враження від проведеного семінару і висловлювали побажання, створюючи «хмари».
    Участь у роботі дистанційного трансфер-містечка сприяла набуттю вчителями цінного досвіду. А найголовніше: педагоги, які демонструють здатність навчатися по-новому – найкращий приклад для учнів і джерело натхнення для розвитку.




Немає коментарів:

Дописати коментар