понеділок, 22 квітня 2019 р.




   17 квітня 2019 р. на базі ТНПУ ім. В. Гнатюка працювала міждисциплінарна локація освітнього 02 Tmistechkoінноваційних можливостей.
Тема засідання: «Проектування інтегрованих завдань як стратегічної складової компетентнісної освіти».Вчителі шкіл м. Тернополя мали змогу підвищити професійну компетентність, відвідавши пленарне засідання, на якому було розглянуто ряд важливих питань, зокрема присутні заслухали виступ доктора педагогічних наук, професора ТНПУ ім.В.Гнатюка Степанюк А.В. з теми: «Система завдань як засіб інтеграції змісту природничої освіти на основі причинно-системного підходу».
Вчителям було надано можливість поспілкуватися через skype-зв’язок з кандидатом педагогічних наук, старшим науковим співробітником, заступником директора інституту педагогіки НАПН України з наукової роботи
Засєкіною Т.М., яка розповіла про хід експериментального дослідження з впровадження інтегрованого курсу «Природничі науки».
Досвідом впровадження інтегрованого курсу «Природничі науки» поділилася Вавринів Л.А. – кандидат географічних наук, директор ТЗОШ №28 , учитель експериментального інтегрованого курсу «Природничі науки».
Вчителі хімії стали учасниками тренінгів: «Моделювання інтегрованих завдань з метою формування природничо-наукових компетентностей школярів», «Практичні роботи як засіб формування діяльнісного компоненту природничо-наукової компетентності школярів», «Проектна технологія навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу».
                                                             



        
                                                      Фотографії
     

Немає коментарів:

Дописати коментар