субота, 13 березня 2021 р.

 

Засідання креативної студії на тему:«Скрінкаст як форма подачі навчального матеріалу під час вивчення хімії».

 11 березня 2020 року відбулось засідання креативної студії на тему:

СКРІНКАСТ ЯК ФОРМА ПОДАЧІ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ХІМІЇ

План роботи

            Теоретична частина

1.Скрінкаст як форма подачі навчального матеріалу під час вивчення хімії

Тарас Н.І. консультант ТКМЦНОІМ

2.Скрінкаст. Відеопотік для широкої аудиторії.

Шкіра І.В., Бернацька М.В., ТЗОШ №  23

Практична частина

  1. Скрінкаст. Практичне застосування цифрового відео- та аудіозапису. ScreencastOMatik.

Шкіра І.В. ТЗОШ №23

2 .Використання різних методів відеозахоплення екрану за допомогою програм R Rekorder ,

  Rekorder  screen.

БернацькаМ.В. ТЗОШ №23

3. Можливості ZOOM для використання скрінкастів.

Шкіра І.В. ТЗОШ №23

 Вчителі хімії мали змогу практично ознайомитись із програмами, за допомогою яких можна здійснювати відеозапис екрану; навчались практичних навичок запису відеокліпів.

В наш час інформаційних технологій кожен вчитель намагається впроваджувати їх на своїх уроках. Особливе місце в цьому процесі займає використання відео . У сучасному навчанні стають актуальними  скрінкасти – відеокліпи, в яких наочно показується виконання тих чи інших дій. Скрінкасти  дуже зручні у використанні – досить тільки запустити кліп і одразу зрозуміло, як виконувати лабораторні досліди або практичні роботи, показані та озвучені в кліпі. До того ж відеодемонстрація дій сильно полегшує навчати по новому. Особливо це актуально при дистанційному навчанні хімії.

 

Матеріали засідання

Немає коментарів:

Опублікувати коментар