Засідання інтерактивної школи сучасного вчителя на тему: «Дидактико-методичні засади побудови інструментарію оцінювання освітніх досягнень здобувачів освіти з хімії».
Оцінювання є невід’ємним елементом освітнього процесу, яке забезпечує зворотній зв’язок із здобувачами освіти , є мотивацією до активної пізнавальної діяльності.
25 лютого 2021 р. відбулося засідання інтерактивної школи сучасного вчителя на тему: «Дидактико-методичні засади побудови інструментарію оцінювання освітніх досягнень здобувачів освіти з хімії».
Консультант ТКМЦНОІМ Тарас Н.І. ознайомила вчителів із системою оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти, критеріями оцінювання практичних робіт, розв’язування розрахункових задач.
Вчитель хімії ТСШ №29 Романишин Т.В. висвітлила різні аспекти формувального оцінювання, його завдання та функції, а також забезпечення ефективного зворотного зв’язку з учасниками освітнього процесу.
Про практичне застосування інструментів формувального оцінювання розповіла вчитель хімії ТСШ №29 Вакуленко В.О. Педагоги ознайомилися із багатьма техніками, що дозволяють здійснювати самооцінювання та взаємооцінювання учнями власної роботи.
Серед інструментів формувального оцінювання обговорювалися: таблиця ЗХД, червоні/зелені диски, інсерт, індивідуальна картка поступу учня, чек-листи та інші. Під час заняття вчителі активно застосували на практиці інструмент “Оцінювальне вікно”. При здійсненні рефлексії педагоги заповнювали Google form, де зазначили вже знайомі їм інструменти, а також прийоми, які вони планують використати на власних уроках.
Вчитель хімії та біології ТЗОШ №28 Цуп О. С. ознайомила учасників інтерактивної школи з інтернет-ресурсами для оцінювання учнів на уроках хімії. Зокрема педагоги навчалися конструювати тести на платформах електронного журналу Єдина школа, використовувати онлайн-сервіси для здійснення миттєвого оцінювання, створювати нестандартні цікаві завдання, використовуючи ресурс childdevelop.org.
Немає коментарів:
Дописати коментар