суботу, 27 лютого 2021 р.

 

Засідання інтерактивної школи сучасного вчителя на тему: «Дидактико-методичні засади побудови інструментарію оцінювання освітніх досягнень здобувачів освіти з хімії».

Оцінювання є невід’ємним елементом освітнього процесу, яке  забезпечує зворотній зв’язок із здобувачами освіти , є мотивацією до активної  пізнавальної діяльності.

25 лютого 2021 р. відбулося засідання інтерактивної школи сучасного вчителя на тему: «Дидактико-методичні засади побудови інструментарію оцінювання освітніх досягнень здобувачів освіти з хімії».

Консультант ТКМЦНОІМ Тарас Н.І.  ознайомила вчителів із системою оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти,  критеріями оцінювання  практичних робіт, розв’язування розрахункових задач.

Вчитель хімії ТСШ №29 Романишин Т.В. висвітлила різні аспекти формувального оцінювання, його завдання та функції, а також забезпечення ефективного зворотного зв’язку з учасниками освітнього процесу.

Про  практичне застосування інструментів формувального оцінювання   розповіла вчитель хімії ТСШ №29 Вакуленко В.О.  Педагоги ознайомилися із багатьма техніками, що дозволяють здійснювати самооцінювання та взаємооцінювання  учнями власної роботи.

Серед інструментів формувального оцінювання обговорювалися: таблиця ЗХД,   червоні/зелені диски,  інсерт,  індивідуальна картка поступу учня, чек-листи  та інші. Під час заняття вчителі активно застосували на практиці інструмент “Оцінювальне вікно”. При здійсненні рефлексії педагоги заповнювали Google form, де  зазначили вже знайомі їм інструменти, а також прийоми, які вони планують використати  на власних уроках.

Вчитель хімії та біології ТЗОШ №28 Цуп О. С. ознайомила учасників інтерактивної школи з інтернет-ресурсами для  оцінювання учнів на уроках хімії. Зокрема педагоги навчалися  конструювати тести на платформах електронного журналу Єдина школа, використовувати онлайн-сервіси для здійснення миттєвого оцінювання,  створювати нестандартні цікаві завдання, використовуючи ресурс childdevelop.org.

Матеріали засідання

Немає коментарів:

Дописати коментар