22 грудня на платформі ZOOM відбувся вебінар для
вчителів природознавства, біології,
географії та основ здоров’я на тему «Що таке Квіз і як адаптувати його до
освітнього процесу . Ігрові технології на уроках природничого циклу та основ
здоров’я»
Ігрові технології навчання –
це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу
та змісту освіти, формує взаємодію педагога і школяра за допомогою гри, а також
допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного
результату. Ігрові технології важливі для активізації пізнавальної
активності школярів, організації активної співпраці.
Мета:
Розвивальна (
це основна функція гри - надихнути, викликати інтерес);
комунікативна: засвоєння принципів спілкування;
самореалізації в грі, як основа людської практики;
ігротерапевтичну: подолання різних перешкод,
які виникають в інших видах життєдіяльності;
діагностичну: вплив відхилень від нормативної
поведінки, самопізнання в процесі гри;
функцію корекції: внесення позитивних змін в структуру
особистісни показників;
соціалізації: включення в систему суспільних
відносин засвоєння норм людського співжиття ,
Питання, які розглядались під час зустрічі:
1. Що таке Квіз і як адаптувати його до
освітнього процесу.
(консультант ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
2. Використання
ігрових технології на уроках біології.
(вчитель біології ТЗОШ №22
Макар І.М. )
3.
Вікторини та ігрові форми роботи на урок
географії та біології. (вчитель
біології Тернопільського ліцею № 21- спеціалізованої мистецької школи імені
Ігоря Герети Ліпська А.І.)
Немає коментарів:
Дописати коментар