четвер, 24 грудня 2020 р.

 

22 грудня на платформі ZOOM відбувся вебінар для вчителів природознавства,  біології, географії та основ здоров’я на тему «Що таке Квіз і як адаптувати його до освітнього процесу . Ігрові технології на уроках природничого циклу та основ здоров’я»

Ігрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і школяра за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату.  Ігрові технології  важливі для активізації пізнавальної активності школярів, організації активної співпраці.

Мета:

Розвивальна  ( це основна функція гри - надихнути, викликати інтерес);

комунікативна: засвоєння  принципів спілкування;

самореалізації в грі, як основа людської практики;

 ігротерапевтичну: подолання різних перешкод, які виникають  в інших видах  життєдіяльності;

 діагностичну: вплив відхилень від нормативної поведінки, самопізнання в процесі гри;

функцію корекції: внесення позитивних змін в структуру особистісни показників;

соціалізації: включення в систему суспільних відносин засвоєння норм людського співжиття ,

Питання, які розглядались під час зустрічі:

1. Що таке Квіз і як адаптувати його до освітнього процесу.

(консультант ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)

2. Використання ігрових технології  на уроках біології.

(вчитель біології ТЗОШ   №22

Макар І.М. )

3.  Вікторини та ігрові форми роботи на урок  географії та  біології. (вчитель біології Тернопільського ліцею № 21- спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети  Ліпська А.І.)





 МАТЕРІАЛИ ВЕБІНАРУ

Немає коментарів:

Опублікувати коментар