«Хмарні
сервіси Google в роботі вчителя ЗЗСО. Classroom як одна з платформ організації
дистанційного навчання».
До участі запрошуються учителі навчальних предметів, керівники
та заступники керівників ЗЗСО. Реєстрація за посиланням (додаток).
II. Пріорітетні напрямки роботи інтегрованої платформи вчителів природознавства, біології, географії, курсу «Природничі науки» та основ здоров’я у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.
1. Технології дистанційного навчання :
можливості, перспективи.
Інформаційно-комунікаційна компетентність педагога.
2. Формування природничо-наукової компетентності школярів
з урахуванням Національного звіту за результатами Міжнародного дослідження якості освіти
PISA-2018. Важливість використання
компетентнісних завдань для посилення практичності знань, збільшення їх
дотичності до реального життя.
3. Концепція
STEM-освіти, і її впровадження при вивченні предметів
природничого циклу.
4. Безпека в освітньому процесі. Реалізація
Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього
середовища у Новій українській школі.
5. Інноваційна компетентність вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності.
( укладач
методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
Немає коментарів:
Дописати коментар