неділя, 1 грудня 2019 р.

       21 листопада на базі ТЗОШ №28, в рамках трансфер- містечка інноваційних можливостей здійснювала свою роботу інтегрована платформа учителів хімії, біології, географії та основ здоров'я. Підлокація даної групи педагогів працювала на тему «Роль і місце компетентнісно-зорієнтованих завдань у структурі компетентнісного уроку». В даній підлокації працювали дві панелі: теоретична (проводилась у формі прес-брифінгу) та практично-дискусійна (проводилась у формі майстер-класу).
     У першій панелі доповідачами були: директор ТЗОШ №28, кандидат географічних наук Вавринів Л.А., гість заходу з Харкова заслужений учитель України, кандидат біологічних наук Шаламов Р.В., методист ТКМЦ НОІМ Козловська Л.П. У практично-дискусійній панелі майстер-класи проводили методисти ТКМЦ НОІМ Козловська Л.П., Тарас Н.І., Вітрук О.М. та учителі ТЗОШ №28, які навчають учнів 10-11-их класів інтегрованому курсу «Природничі науки» Стеців Г.А. та Цуп О.С.
      Однією з форм роботи освітнього трансфер-містечка була практично-дискусійна панель (робота майстер-класів). У першому майстер-класу модератори Тарас Н.І. та Стеців Г.А. продемонстрували модель уроку формування компетентностей з теми «Мінерали й гірські породи».Вчителі природничих дисциплін мали змогу поглибити свій рівень знань про сучасні вимоги до професійних й особистісних якостей педагога та його нової ролі в організації навчання. Основою творчості вчителя є професійно-педагогічне мислення. Модератори продемонстрували діяльнісний урок, на якому вчитель навчає учнів вчитися : ставити цілі, розуміти завдання, знаходити способи його виконання. Вони показали, як педагог може стати організатором самостійного здобування учнями знань, режисером їхньої взаємодії з навчальним матеріалом, з однокласниками та з учителем, а не головною діючою особою в групі учнів. Вчителі працювали у складі чотирьох груп. Кожне із запропонованих видів завдань включало формування прийомів роботи з певним джерелом знань.
 Модератори використовували прийоми: «Творча майстерня», щоб з’ясувати, як походження гірських порід впливає на їхні властивості; «Географічний практикум» для складання за допомогою карти атласу характеристики запасів нерудних корисних копалин Тернопільської області; майстерня «Світ каменю» для ознайомлення з найнебезпечнішими мінералами.
Було реалізовано наскрізні змістові лінії «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».
Модератори показали, як формувати міжпредметні компетенції, що передбачають володіння учнями способами універсальних навчальних дій і можуть застосовуватися при вивченні різних предметів та відповідають здатності школярів до саморозвитку, самостійного опанування нових знань і вмінь, оперування інформацією.






Немає коментарів:

Опублікувати коментар