Творчі засідання, проведені в
невимушеній, дружній атмосфері, дали можливість учасникампрактично ознайомитися
зі структурою, методикою проведення, основними критеріями оцінюваннянавчальних
досягнень учнів на уроці-тренінгу, закріпити знання щодо основнихтехнік
взаємодії ефективного фасилітатора з учнями, створення його позитивного іміджу.
Тренери застосовували різноманітні методи
і прийоми:
·
«мозковий
штурм»;
·
створення
ситуативних завдань із наступним їх обговоренням;
·
розробка
кластерів, флеш-карт, діаграм;
·
метод
емпатії;
·
розв’язування
проблемних ситуацій тощо.
Учасники виконували завдання, спрямовані на розвиток емоційних навичок, рухової активності (рольові ігри, руханки, пантоніми,
релакс-вправи).
На думку організаторів, тренінг
- одна із найдієвіших сучасних форм навчання, оскільки формує життєво
необхідні кожному учневі компетентності: вміння мислити критично, гнучко,
креативно, взаємодіяти - ефективно, висловлюватися – аргументовано.
Така нестандартна модель
навчання є доцільною і продуктивною в застосуванні ще й тому,що знання
не подаються в «готовому»вигляді, а стають продуктом
самостійноїдіяльностіучасників, їхактивної творчоївзаємодії.
Немає коментарів:
Дописати коментар